Khamis, Mac 15

Kata-kata Hikmat Salahuddin Al-Ayyubi


Aku minta KEKUATAN,  
tapi Allah berikan aku kesulitan
-----------------------------------------------------
 Aku bertanya tentang KEBIJAKSANAAN,
 tapi Allah berikan aku masalah untuk diselesaikan. 

------------------------------------------------------
 Aku minta untuk MEMAKMURKAN, 
tapi Allah berikan aku tenaga untuk bekerja
----------------------------------------------------- 
 Aku meminta CINTA,
tapi DIA memberi aku orang-orang bermasalah untuk aku bantu.

----------------------------------------------------
Aku meminta NIKMAT,  
Tapi dia berikan peluang 
----------------------------------------------------- 
 Aku meminta KEBERANIAN,
tapi dia beri bahaya untuk diatasi

----------------------------------------------------
 Aku tidak meminta sesuatu untuk diri sendiri,tapi aku menerima semua yang aku perlukan.  
 ------------------------------------------------------

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

assalamualaikum awak... jemput tinggalkan komen kat rumah saya ni yer.. tinggalkan emoji pon tak mengapa.. semoga ukhwah berkekalan.. dan jemput datang lagi.. jangan malu-malu yer. kita kan saudara..