Sabtu, Disember 30

Entry Terakhir.. Selamat Tinggal 2017

Bismillah..
Alhamdulillah.. Allah masih panjangkan usiaku hingga ke hari ini.. Syukur Ya Allah. Ujianmu yang setitis ini mampu aku hadapi dengan antuan petunjuk dan hidayahmu. walaupun ada ketikanya berat terasa untuk memikulnya. Terima Kasih Allah, kerana mengurniakan aku kekuatan dan kesabaran ini..

Hari ini 30 Disember 2017. Terasa sungguh pantas detik waktu mengejar kita manusia sering alpa seperti aku. Ini adalah entry terakhir aku disini untuk tahun ini.. Insyaallah jika dipanjangkan usia, kita akan bertemu lagi di tahun baharu 2018 yang akan datang.. Semoga aku lebih istiqamah dalam menulis disini.. bukan nama yang aku kejar, bukan jua ingin dipandang baik..kerana jika aku meulis tentang kebaikan tak bererti aku baik.. cuma aku menulis sebagai peringatan kepada diriku sendiri.. Jika ada yang terasa dengan tulisan aku disini.. Sejuta kemaafan aku pinta..

2017 yang bakal melabuhkan tirainya.. 2017 yang penuh kedukaan, 2017 yang mengajar aku erti kesabaran, redha dan 2017 yang membawa aku kembali menjadi muslim. semoga allah ampui aku. redhai aku dan memimpin aku kejalan yang lurus..

Azam Tahun Baru? tentunya ramai yang memaang azam tahu baru, biasa lah tu kan..Aku masih menyusun azam tahun baru aku.. hehehe.. banyak sangatplanning yang nak kena buat.. kiranya macam atur semula kehidupan la selepas segala ujian yang berlaku ini telah melengah-lengahkan cita-cita aku.. boleh juga aku katakan sedikit memusnahkan hidup aku...

 untuk semua pembaca.. akudoakan kalian sentiasa berada dala limpah rahmat-Nya..

Jumpa lagi di tahun baru yang akan datang... 
2018 yang penuh cabaran dan harapan..

Sambutlah salam terakhir dariku untuk tahun ini.. 
Assalamualaikum semua??

Selamat Tinggal 2017.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

assalamualaikum awak... jemput tinggalkan komen kat rumah saya ni yer.. tinggalkan emoji pon tak mengapa.. semoga ukhwah berkekalan.. dan jemput datang lagi.. jangan malu-malu yer. kita kan saudara..