Ahad, Disember 24

Kesilapan..


Bismillah..
Assalamualaikum Sahabat Sekalian..  semoga baik-baik sahaja pembaca disana..


#Mistake atau dalam bahasa melayu nya ialah Kesilapan...  Sudah tentunya sebagai manusia yang tak pernah sempurna, kita pernah melakukan kesilapan bukan??

Dan

Siapalah gerangan diri Mek Ayyue Si Gadis Gerimis ini tanpa melakukan kesilapan.. Sesungguhnya saya juga tak terlepas dari kesilapan..

SELAMA INI....
DIRI INI BANYAK MEMBUAT KESILAPAN.....
---------------------
Berkata sebuah hati yang masih lemah dalam mengenal erti cinta Allah s.w.t,
Masihkan Ada Kesempatan Membetulkannya??
----------------------
INSYAALLAH,
JIKA KITA KEMBALI KEPADA ALLAH.. SEGENAP HATI-HATI MANUSIA SEMUANYA BERADA DALAM GENGGAMAN ALLAH. HANYA DIA YANG MAMPU MENGEMBALIKAN KEINSAFAN dan MEMBERIKAN HIDAYAH SERTA PETUNJUK..
------------------------------
JIKA DIA TIDAK KEMBALI??
Percayalah Allah akan memberi gantian yang lebih baik untuk mendampingi hamba kesayangan -Nya. . Allah akan mengurniakan hamba yang disayanginya untuk menemani hamba yang menyayanginya..
---------------------
Sesungguhnya kami ini kepunyaan allah, dan kepada allah jualah kami kembali. Ya allah, berilah aku pahala dalam musibahku ini dan berilah ganti yang lebih baik daripadanya..

Mek Yue,
Seorang Pendosa yang tak sempurna.. tapi merindukan Syurga tanpa hisab.

Assalamualaikum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

assalamualaikum awak... jemput tinggalkan komen kat rumah saya ni yer.. tinggalkan emoji pon tak mengapa.. semoga ukhwah berkekalan.. dan jemput datang lagi.. jangan malu-malu yer. kita kan saudara..